​ایلام- رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: انفجار عملیات راه سازی در مسیر ایلام – مهران منتفی شده و این مسیر برای تردد باز است.

مسیر ایلام – مهران مسدود نمی شود/ انفجار راه سازی منتفی است

سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه به دلایل متعدد، انفجار عملیات راه سازی در مسیر صالح آباد – مهران منتفی شده است، اظهارداشت: این انفجار قرار بود فردا یک شنبه در این محور انجام گیرد که به دلایل امنیتی و دستور مراجع ذیصلاح فعلاً منتفی شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات راه سازی در این مسیر بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، افزود: تمامی پیمانکاران در حال انجام عملیات راه سازی بوده و بدون وقفه در تلاش برای تکمیل پروژه قبل از کنگره عظیم اربعین هستند.

رئیس پلیس راه استان ایلام به وجود شانه خاکی در طول این مسیر اشاره و تصریح کرد: از کلیه رانندگان تقاضامندیم با توجه به اختلاف سطح جاده و شانه خاکی مسیر صالح آباد – مهران با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از حوادث احتمالی جلوگیری بعمل آید.

گفتنی است مسیر ایلام – مهران برای کنگره عظیم اربعین در دست عملیات عمرانی است و با تکمیل پروژه، این مسیر به بزرگراه تبدیل شده و گنجایش جابجایی مسافر و زائرین عتبات عالیات در آن افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.